calendar (2)
phone (1)
At rejse er at leve…

Lejrskole i Frankrig

Vores skolerejse går til Sydfrankrig i foråret.

Hvert år sender vi også vores tyskelever til Hamborg i nogle dage
Derudover er der en række småture både med dit grenfag og med alle de andre elever.

Oui oui

Lejrskole i Sydfrankrig

På Skanderup Efterskole tager vi på lejrskole i Sydfrankrig.  Vi har base på en dejlig campingplads i det sydlige Ardèche med swimmingpool, tennisbaner, og fodboldbane – og ikke mindst fine nye mobilehommes.

Vi synes, at en lejrskole skal tilgodese alle vores elever. Derfor er det Sydfranske landskab ideelt for os. Det giver os mulighed for at være vilde på de franske bjergfloder, køre mountainbike i Ardèchebjergene eller hoppe i en iskold smeltevandsflod på en grænseflyttende canyoningtur. Samtidig rummer området masser af storslåede naturoplevelser, som kan opleves på vandreture langs bjergfloderne og igennem gamle franske landsbyer. Alle vores adventureaktiviteter laves i samarbejde med uddannede lokalkendte guider.

Se en film fra turen med årgang 23/24

Billeder fra Frankrigsturen

Lær mere

Book et besøg

Vil du vide mere om Skanderup Efterskole så tag kontakt på

eller mail

kontor@skanderupefterskole.dk

Du kan ikke melde dig ind på skolen før du har været på besøg. Så start med at booke et besøg på skolen.