Kom og besøg os på Efterskolernes Dag!

Søndag d. 24. september kl. 13-17

Få en rundvisning, se skolen og mød elever og lærere.

Vores skønne elever er eksperter i, hvordan det er at være elev på Skanderup Efterskole. De viser rundt og fortæller om vores fem grenfag - om rengøring, maden, fritiden, dagligdagen generelt og alt hvad der ellers er værd at vide om efterskolelivet.

Forstanderen holder oplæg om skolen, og lærerne står klar i spisesalen med kaffe og kage. Også her er der tid til en snak med dig og din familie, om livet på Skanderup Efterskole.

Du må meget gerne tilmelde dig til at komme på et bestemt tidspunkt, på den måde kommer du mest smooth igennem vores program :-)
Du er selvfølgelig også altid velkommen til at droppe ind, når det lige passer ind.

I skal regne med at besøget varer cirka halvanden time - måske de vigtigste timer du kan bruge på sådan en søndag...
Vi ses til Efterskolernes Dag!

Tilmelding til Efterskolernes Dag:

Vi glæder os til at se dig!

Kontakt Skanderup Efterskole

Vil du vide mere om Skanderup Efterskole så tag  kontakt på

eller mail

Du kan ikke melde dig ind på skolen før du har været på besøg. Så start med at booke et besøg på skolen.

BOOK ET BESØG