Skanderup Efterskole

Puls & Adventure

Har du lyst til fysiske udfordringer, højt aktivitetsniveau og sved på panden? Så er Puls & Adventure noget for dig!

Efterskole med høj puls!

Mød Gustav & Cille.

På Puls & Adventure er der fart på. Du kommer igennem mange forskellige aktiviteter som fx. klatring, kajak, adventurerace, fysisk træning, fitness, bueskydning og meget meget mere.
Det fedest er dog, at vi arbejder i hold.
Det vil sige, at du altid kan regne med opbakning fra dine kammerater og at du vil opleve, at vi sammen kan overkomme selv de hårdeste udfordringer.
Skal du med på holdet?

Passion for Bevægelse og Sundhed på Puls & Adventure

Vi fokuserer på fysisk træning, bevægelse og sundhed. Fælles for alle elever på Puls & adventure, er lysten til at bevæge sig, dyrke sport og prøve kræfter med fysiske udfordringer.

Der er altid fart på når man går på efterskole.
Men vælger du Puls & Adventure på Skanderup Efterskole, kommer der et par gear mere på!
På denne linje vil du opleve høj puls og adrenalin i kroppen. Vi vil udfordre dig og dine kammerater med mange forskellige fysiske aktiviteter! Du kan se frem til en masse højdemeter på mountainbike, saltvand i håret, når vi padler havkajak og ikke mindst en masse fælles oplevelser i skoven, ved kysten, i bakkerne og på løbestierne sammen med dine holdkammerater. Vi arbejder som regel i hold, så vi har også et kæmpe fokus på samarbejde, opbakning og sammenhold – alle skal med i mål!

Billeder fra hverdagen på Puls & Adventure

Puls & Adventure

Vi har fede faciliteter og masser af udstyr

• Fitnesslokale