At rejse er at leve...

Vores skolerejse går til Sydfrankrig i foråret.

I løbet af efteråret tager også vi på introtur til Houens Odde.
Derudover er der en række småture både med dit grenfag og med alle de andre elever.

Lejrskole i Sydfrankrig

På Skanderup Efterskole tager vi på lejrskole i Sydfrankrig.  Vi har base på en dejlig campingplads i det sydlige Ardèche med swimmingpool, tennisbaner, og fodboldbane – og ikke mindst fine nye mobilehommes.

Vi synes, at en lejrskole skal tilgodese alle vores elever. Derfor er det Sydfranske landskab ideelt for os. Det giver os mulighed for at være vilde på de franske bjergfloder, køre mountainbike i Ardèchebjergene eller hoppe i en iskold smeltevandsflod på en grænseflyttende canyoningtur. Samtidig rummer området masser af storslåede naturoplevelser, som kan opleves på vandreture langs bjergfloderne og igennem gamle franske landsbyer. Alle vores adventureaktiviteter laves i samarbejde med uddannede lokalkendte guider.

Tør du ta' springet?

Kontakt Skanderup Efterskole

Vil du vide mere om Skanderup Efterskole så tag  kontakt på

BOOK ET BESØG